Torgny Lilja, PhL

Folkuniversitetet

Digital marknadsföring 2021

Umeå Östra railway station

Umeå Östra är en järnvägsstation i glas och limträ.

Identitet och tonalitet

Hösten 2021 läste jag en kurs i digital marknadsföring på Folkuniversitetet i Umeå. Utbildningen gav kunskaper om strategier, verktyg och redigerings­program för sociala medier, såsom Facebook, Instagram och LinkedIn.

Under kursens gång arbetade deltagarna individuellt och i grupp med olika övningar, som anknöt till följande delmoment:

Folkuniversitetet är ett studieförbund som bedriver vuxen­utbildning i stiftelse­form och utan vinst­intresse på ett 100-tal orter runtom i Sverige. Organisationen är parti­politiskt obunden och fristående från religiösa och fackliga intressen.

 

Folkuniversitetet diploma

Kursintyg

Torgny Lilja har deltagit i AMNI-kursen Digital marknadsföring i sociala medier — Distans Live hos Folkuniversitetet. Anordnare av kursen är Folkuniversitetet i Umeå under tiden 2021-10-05–2021-11-04. Kursen har totalt omfattat 40 studietimmar.

Kursledare: Zoe Fällbom

Utbildningens mål är att hjälpa deltagaren att uforska och stärka sina möjligheter samt utveckla dem utifrån relevanta nyckelverktyg för att ta nästa steg i karriären.

Kursinnehåll

Folkuniversitetet i Umeå
[Signatur]
Peter Wester, 2021-11-08
Utbildningsledare Folkuniversitetet i Umeå

 

Till toppen